بهترین خوراکی ها برای کمک به اختلال نعوظ

بهترین خوراکی ها برای کمک به اختلال نعوظ

همه ما می دانیم قرص ها، پمپ ها و جراحی ها برای اختلال نعوظ تاثیر دارند، اما درباره خوراکی ها چطور؟ آیا چیزهایی وجود دارند که بتوانیم برای کمک به اختلال نعوظ بخوریم؟ به نظر می رسد ممکن است چنین خوراکی هایی وجود داشته باشد.


آیا خوراکی ها روی آلت تناسلی شما تاثیر می گذارند؟


هندوانه

این میوه شیرین و با طراوت از ترکیبی برخوردار است که می تواند اثرات مشابه داروهای اختلال نعوظ را در رگ های خونی شما داشته باشد. مطالعات می گویند حتی این امکان وجود دارد که هندوانه میل جنسی شما را افزایش دهد. اکثر هندوانه آب است، اما مابقی آن سرشار از لیکوپن است، آنتی اکسیدانی که برای قلب، پروستات و پوست شما مفید است.


صدف های خوراکی

این صدفداران می توانند سطوح تستوسترون شما را افزایش دهند و این مسئله می تواند به میل جنسی کمک کند. صدف های خوراکی سرشار از روی نیز می باشند، روی ماده مغذی مورد نیاز بدن شما محسوب میشود. اما میتوانید با پختن آنها مشکلات خود را حل کنید. اطمینان حاصل کنید که میدانید از کجا آمده اند و آیا به درستی پخته شده اند یا خیر.


قهوه

فایده یک فنجان نوشیدنی کافئین دار در وعده صبحانه از سرحال آوردن شما بیشتر است. کافئین میتواند باعث افزایش میل جنسی شما نیز شود. مطالعه ای نشان داد، مردانی که دو یا سه فنجان کافئین در روز می نوشند، کمتر احتمال دارد دچار اختلال نعوظ شوند. این مسئله بدین دلیل است که کافئین باعث افزایش جریان خون می شود. طرفدار قهوه نیستید؟ مشکلی نیست، بسیاری از چای ها، نوشابه ها و نوشیدنی های ورزشی نیز دارای کافئین هستند.


شکلات تلخ

شکلات تلخ میتواند به اختلال نعوظ کمک کند. مصرف ۳۰ گرم شکلات تلخ چند بار در هفته می تواند به اختلال نعوظ شما کمک کند  و چیزی که برای قلب شما مفید باشد، می تواند برای دیگر بخش ها نیز مفید باشد. شکلات غنی از فلاونول ها است، فلاونول ها مواد مغذی گیاهی هستند که می توانند جریان خون و فشار خون پایین را بهبود بخشند. همچنین به بدن شما کمک می کندن که اکسید نیتریک بیشتری بسازد، و اکسید نیتریک می تواند به نعوظ کمک کند و در بسیاری از داروهای اختلال نعوظ استفاده می شود.


مغزها

گردو دارای مقدار زیادی آرژینین است، اسید آمینه ای که بدن شما برای تولید اکسید نیتریک استفاده می کند. آنها همچنین منابع خوبی از ویتامین E، اسید فولیک و فیبر هستند. با این حال، بیش از چند مشت کوچک را در رژیم غذایی روزانه خود نگنجانید. مغزها کالری زیادی دارند.


آب میوه

شاید از نوشیدنی انگور لذت ببرید، اما در اینجا دلیلی برای نوشیدن آب میوه های دیگر که بچه ها دوست دارند وجود دارد. مواد مغذی موجود در آب انگور نیز مقدار اکسید نیتریک را در بدن شما افزایش می دهند. اگر آب انگور دوست ندارید، آب انار را امتحان کنید. به نظر می رسد اثر مشابهی داشته باشد.


سیر

این حبه ها با بوی قوی که دارند، میتوانند به اختلال نعوظ کمک کنند. اگر در دیواره های شریان ها پلاک شکل گرفته باشد، جریان خون می تواند قطع یا کاهش یابد. این امر می تواند باعث ایجاد مشکل در رابطه جنسی شود. سیر در رژیم غذایی شما میتواند به سلامت شریان های شما کمک کند و رگ های شما را پاک کند.


ماهی

ماهی قزل آلا و دیگر ماهی های چرب منابع عالی از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند که برای سلامت قلب ضروری می باشند، اسید های چرب امگا ۳ باعث افزایش اکسید نیتریک در بدن شما میشوند. آنها فشار خون شما را پایین می آورند و خطر ابتلا به حمله قلبی و لخته شدن خون را کاهش میدهند. مصرف حدود ۳۰۰ گرم ماهی قزل آلا در هفته را هدف قرار دهید. ساردین، ماهی تن تازه و ماهی خال مخالی دیگر منابع خوب امگا ۳ هستند.