تمرینات ورزشی برای تنگ کردن واژن

تمرینات ورزشی برای تنگ کردن واژن

۱. تمرینات یوگا

یکی از روش‌هاي موثر برای تنگ کردن واژن انجام تمرینات یوگا است. حرکات آرام در یوگا میتوانند بشما کمک کنند که دیواره‌ي مهبل، عضلات لگن و تمام عضلات بدن را تقویت کنید. خیلی آسان این تمرین ساده را در منزل انجام دهید.بعنوان مثال، انجام تمرین leg ups ساده است و برای سلامت جنسی بسیار مناسب است.

 

برای انجام این تمرین لازم است که به پشت دراز بکشید پاها را صاف بالا بگیرید. مانع خم شدن پاها شوید و سعی کنید پاهای خودرا هنگام بالا بردن و پایین آوردن کاملا صاف نگه دارید. برای رسیدن به برترین نتایج، این تمرین را هرروز به مدت ۱۰ دقیقه، و لااقل ۵ بار در روز انجام دهید و انجام آنرا چند هفته یا چند ماه ادامه بدهید. با این حال، اگر شما این روش رابا سایر روش‌ها برای تنگ کردن واژن ترکیب کنید، میتوانید سریع‌تر به نتیجه برسید.

 

۲. تمرین ساده‌ي تنگ کردن واژن

دراین‌جا چند مرحله را برای انجام تمرینی ساده جهت سفت کردن مهبل در منزل میبینید:

 

* چندین ثانیه نفس‌تان را نگه دارید و سپس سعی کنید عضلات واژن خودرا منقبض کنید و سپس آنرا آزاد کنید.
* این تمرین ساده برای تنگ کردن واژن را ۱۰ بار در روز انجام دهید.

 

شما می توانید این ورزش را در هر کجا و هر زمانی انجام دهید، اگر می خواهید واژن شل شده‌تان را تنگکنید.

 

۳. تمرین کگل

راه دیگر برای تنگ کردن مهبل در منزل، تمرین کگل است. با استفاده از این تمرین قادر خواهید بود که عضلات داخلی لگن را فشرده کنید. انجام کگل بسیار ساده است، به زمانی که موقع ادرار کردن ناگهان مانع جریان یافتن ادرار می شوید و آنرا لحظه‌اي متوقف می کنید فکر کنید. این تمرین را برای ۱۰ ثانیه انجام دهید

 

و سپس حدود ۱۰ ثانیه ناحیه‌ي واژن را شل کنید. سعی کنید این تمرین را چند بار درحدود ۵ دقیقه تکرار کنید. بهتر است کگل را ۴ بار در روز انجام دهید تا برترین فایده‌ي ممکن را ببرید. بعضی از موقعیت‌هاي قرارگیری بدن برای انجام این تمرین عبارتند از:

 

* روی صندلی بنشینید به طوری‌كه پاها را صاف جلو گذاشته‌اید.
* روی زمین دراز بکشید در حالی‌که زیر زانوها بالش گذاشته‌اید و زانوها خم هستند.
* بایستید و زانوها را خم کنید.

 

درنظر داشته باشید که قبل از انجام این تمرین باید ادرار کنید. همینطور، میتوانید فقط عضلات لگن «نه عضلات دیگر» را منقبض کنید. آرام نفس کشیدن هم بسیار مهم است. اگر می خواهید واژن را در منزل سفت کنید، این تمرین را هم اکنون انجام دهید.


4. اسکات

تمرین اسکات نیز تمرین خوبی برای تنگ کردن مهبل است. با انجام تمرین اسکات، میتوانید بطور طبیعی واژن خودرا تنگ کنید. اسکات یکی از تمرینات متعارف است که تعداد زیادی از آدم‌ها در دنیا آن رابه نادرست انجام میدهند. برای انجام درست این تمرین، مراحل زیر را انجام دهید:

 

* پاها را بیش‌تر از عرض باسن باز کنید. انگشتان را در در زاویه‌ي حدودا ۳۰ درجه قرار دهید.

 

* باسن‌تان را طوری عقب بدهید که انگار می خواهید روی یک نیمکت بنشینید.

 

* دوباره به حالت ایستاده برگردید. فقط یادتان باشد که در هنگام برگشتن به حالت ایستاده فشار باید روی پاشنه‌ي پا باشد زیرا اینکار به پیشگیري از بلند شدن بر روی انگشتان پا کمک می کند.

 

در واقع، انجام اسکات به تقویت نشیمنگاه و التیام عضلات واژن کمک میکند، باعث تنگ‌تر شدن و قویتر شدن این عضلات می شود. اسکات همینطور‌ یک تمرین ترکیبی است که مزایای زیادی را برای کل بدن به ارمغان می‌آورد.

 

۵. ربایش لگن

تمرین دیگر برای تنگ کردن واژن در منزل، ربایش لگن است. تمرینات کششی لگن برای عضلات کف لگن طراحی شده‌اند و می توانند از بروز شل شدگی در ناحیه‌ي لگن پیشگیري کنند. برای انجام این تمرین، شما باید یک صندلی داشته باشید.

 

روش انجام این تمرین:
* روی صندلی بنشینید به طوریکه پاهای‌تان جدا از هم هستند.

 

* دست‌ها را روی زانو قرار دهید به طوریکه آرنج بیرون باشد.

 

* رو به جلو خم شوید، آرنج را خم کنید و سپس وزن قسمت فوقانی بدن را بر روی ران خود قرار دهید.

 

* سپس، بازوها را باز کنید، قفسه‌ي سینه را بالا ببرید و قسمت جلویی لگن را بالا نگه دارید در حالی‌که قسمت عقبی پایین است.در واقع، این تمرین در تقویت کردن عضلات حمایت‌کننده از لگن موثر خواهد بود. ادامه‌ي این مقاله را در مورد راه‌هاي طبیعی سفت کردن واژن در منزل بخوانید و سپس سعی کنید از یک یا چند مورد از انها برای همیشه استفاده کنید!

 

۶. توپک بن وا

روش دیگر برای تقویت کردن دیواره‌هاي واژن در منزل استفاده از توپک بن وا است. استفاده از این توپک بسیار محبوب است زیرا میتوان آنرا در منزل انجام داد. هر توپک دارای وزن است، بنابر این هنگامیکه داخل واژن فرو می رود، باید از عضلات لگن برای نگه داشتن آن ها استفاده کنید. هنگامیکه توپ را وارد واژن میکنید،

 

پاها و همینطور عضلات داخلی را منقبض میکنید تا توپ‌ها را همان جا نگه دارید. و توپ کمی در داخل مهبل «واژن» رو به پایین فشار وارد میکند، و آنرا تنگ‌تر میکند. با گذشت زمان، روی این عضلات نظارت کامل خواهید داشت و متوجه تفاوت ایجاد شده در استحکام و تنگی واژن خواهید شد.

 

۷. واژینال کونز

این وسیله نیز برای تقویت دیواره‌هاي واژینال و تنگ کردن واژن بطور طبیعی بسیار ایده‌آل است. واژینال کونز با ابعاد و وزن‌هاي مختلف ساخت میشود. برای رسیدن به برترین نتیجه، باید این تمرین را دو بار در روز و هر بار درحدود ۱۵ دقیقه انجام دهید.

 

این تمرین حاوی سر دادن یک مخروط در داخل واژن است به این ترتیب که از سبک‌ترین مخروط که به سهولت میتوانید آنرا در داخل بدن نگه دارید آغاز میشود و با وارد کردن مخروط سنگین‌تر در زمانی که عضلات لگن محکم هستند، ‌ادامه مییابد.

 

در واقع، این روش، طبیعی است و همینطور یک روش ساده است که تلاش کمی نیاز دارد اما نتایجی عالی به بار می‌آورد. بنابر این، در صورتی که می خواهید شل شدگی واژن را در منزل درمان کنید، انجام این روش را مدنظر داشته باشید.

 




نظرات کاربران

نظر خود را ثبت کنید